sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Wanted


Innostuin aivan vallan tekemään haluttuja asukokonaisuuksia ja kokosin pääosin H&M:n vaatteita, mitä tahtoisin itselleni! Ja koska tämä blogi ei ole vaan treenaamisesta, vaan minusta itsestäni, haluan myös näyttää minkälaisesta tyylistä minä nyt pidän! ;)
 Tätä yhdistelmää voisin hyvin kuvitella käyttäväni alkutalvesta, jos lähtee johonkin. Päälle vaan toppatakkia jos kylmää tekee ja näin sisätiloissa. Rento ja mukava kokonaisuus.

1. Ihana harmaa collegepusero 19,99 / 
2. Super Skinny Low Waist (nämä minulla onkin!) 19,95 / 
3. Harmaat vuorelliset tennarit 19,99 / 4. Tuubihuivi  7,99 / 
5. Lehdenmuotoiset korvakorut 4,99

Tässä puolestaan vähän "hienompi" kokonaisuus, mitä käyttäisin vaikka shoppailureissulla, tai jos lähdettäisiin Samin kanssa jonnekin ;) Elegantti, vähän asennetta nahkahousuista ja kengistä, mutta herkkyyttä paidasta ja koruista. Ahh niin mun tyylinen! (miinuksena tuo, että nahkahousut ei enää tahdo mulla mennä reisistä ylös :D)

1. Peplum pusero 14,99 / 2. Tekonahkahousut 29,99 / 3. Korvakorut 3,95 / 
4. Lyhyt kaulakoru 6,99 / 5. Nilkkurit 34,99

Tässä on sitä tyyliä! Kuten olette huomannut, olen ihastunut noihin peplum paitoihin ja mun tyyliin kuuluu hienot kengät ja mustaa! En tykkään pitää vaan kaikki mustaa, vaan korostan sitten kokonaisuutta väripilkuilla, kuten nuo viininpunaiset housut. Love them! Korut näyttävät ja sävy sävyyn! That's teh way I like it ;)

1. Bleiseri 29,99 / 2. Peplum toppi 34,99 / 3. Super Strech housut 19,99 / 
4. Strassi-Niittikaulakoru 19,99 / 5. Korokepohjanilkkurit 34,99

Ja lisää ihania kokonaisuuksia! So my Style!  ❤

1. Tekonahkatakki Biker-takki 49,99 / 2. Ginatricot peplum toppi 29,95 /
 3. Super Skinny Low Waist 19,95 / 4. Pitkäkt korvakorut 4,99 / 5. Tennarit 24,99
 
Sitten vähän sitä urheilullisempaa tyyliä ;)

1. Takki 29,99 / 2. Huppari 24,99 / 3. Super Skinny Low Waist 19,95 / 
4. Korvakorut (4 paria) 2,99 / 5. Nike Free Run 149,-


Mitäs tällaisesta postauksesta sanotte?
Löytyikö joukosta myös teidän suosikkeja?



2 kommenttia:

  1. Just kiva postaus, ja varsinki eka ja vika asukokonaisuus olis ihan mun makuun :)

    VastaaPoista