keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Muotinäytös ja upea viikonloppu!

Minua sposoroivalla kuntosalilla, Combissa, oli lauantaina 6.9 Innostu & Onnistu niminen tapahtuma, missä oli paljon ilmaisia jumppia, avoimet ovet kuntosalille, muotinäytksiä ja erilaisia liikkeitä esillä heidän tuotteidensa kanssa, mm. muutama urheiluliike, luontaistuotteita jne.

Minua pyydettiin alusvaate/uimapukumalliksi lauantaille, ja alkuun olin että "ööh en sitten ole missään kireessä kunnossa ja selluliittiakin on takapuolessa, mutta jos se ei haittaa tulen kyllä ilomielin". Olin Marivarumo liikkeen mallina, heiltä löytyy pääosin Marimekon vaatteita ja tuotteita niin sain päälleni teemavärinä vihreä/musta.


Ensimmäisenä minulla oli päällä musta/vihreä urheiluliivi, minkä taidan itselleni hankkia, sillä oli ihanan pehmeä ja mukava päällä! Sitten omat mustat urheilushortsit. Pääosassa oli siis nuo liivit. Seuraavalla kierroksella oli alusvaatteet ja sain söpöt keltaiset rintaliivit ja alushousut (ei mun tyyliin, mutta eihän sen tarttekkaan). Sen jälkeen oli uimapuku. Musta uimapuku, takaa auki, pienillä vihreillä raidoilla. Tämä oli sporttinen, mukava päällä ja oikeasti hieno! Viimeisenä oli koko vaatekokonaisuus. Marimekon housut, vihreä tunika, Marimekon hieno iso laukku ja silmälasit. Olin kyllä Saminkin mielestä aika sihteeritäti :D


Mallin palkasta sain hyvän mielen, enemmän itseluottamusta (uskalsin kävell ihmisten edessä alusvaatteilla ja uimapuvulla, vaikka mun reidet on mitä on..) ja sain vielä 30e;n lahjakortin Marivarumoon. Nyt pääsen hakemaan ne liivit itselleni ;)


Jotta päivä ei olisi tylsä, menimme Samin kanssa illemmalla syömään paikalliseen Riviera ravintolaan, missä on aivan upeat näkymät muuten järvelle ja muutenkin olin yllättynyt kuinka tasokas ja hieno ravintola se olikaan! Kävimme siis ihan ensimmäistä kertaa sielä syömässä. Otimme Samin kanssa hyvät burgeri ateriat, ei mitään mäkkäri tyyliä, vaan ravintolan tyyliin. Otin itse tuollaisen Riviera Burgerin, ilman majoneesia ja tomaattia. Oli kyllä niin hyvää, että ei tarvinnut miettiä jäikö nälkä! Oli ihanaa olla vaan ja nauttia kahdestaan olemisesta. Ehkä vivahde romantiikkaa ;) ensi kerralla menemme syömään kunnon pihviateriat, ja katsoinkin sieltä jo hyvän naudan ulkofilepihvi menuun seuraavaa kertaa ajatellen ! Kuvissa on sen illan asukokonaisuus ;)


Samin jättiläisannos! :D





Sunnuntaina hevoseni oli terveempi kuin koskaan ja sai minut melkein kyyneliin onnesta, sillä onhan se minun silmäteräni ja kaikki tässä mailmassa minulle :3 Ihania hevosia koko sunnuntaipäivä (kerrankin ratsastus on mukavaa) ja löhöiltiin sohvalla Samin kanssa. Simply the best!

Stay strong!

2 kommenttia:

  1. Olin combissa silloin lauantaina, kävin katsomassa muotinäytöksenkin ja älä huoli hyvältä näytti! Sulla on upee kroppa, keep going girl! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mutta paaljon on vielä tekemistä ennen kisoja!!

      Poista