maanantai 30. kesäkuuta 2014

Am I good enough?

"The key to sucess is hard work and determination"

Mieleni täyttyy monista ajatuksista liittyen itseeni, omaan kuntooni ja siihen, onko minulla sitä vahvuutta mennä loppuun asti ja hoitaa homma kotiin? Olenko valmis kisoihin? Mutta mitä jos kroppa ei vielä riitä.. Paljon kysymyksiä, mitkä ovat vaivanneet minua jo hetken..


Usea teistä ihanista ihmisistä, jotka olette minua tukeneet tässä matkassani, olette kehuneet ja sanoneet, että KYLLÄ olen valmis ja mahtava kroppa, mutta sitä en näe vielä peilistä..Realistisesti ajatellen, ja kaikki te, jotka tiedätte paljon millanen pitää olla kisakropan, niin näkee selvästi, että tällä hetkellä oma kroppa, hyvä kun bikinifitness-kisoihin riittää...totta sekin, että pieni "bulkki", eli en ole siis katsonut kaloreita, vaan olen saanut syödä kunnolla ruokaa ja sen kyllä huomaa! Paljon on vielä töitä ja vähän pelottaakin, kun työtä on vielä huimasti edessä!

Käyn taistelua itseni kanssa siitä, riittääkö mun tahto loppuun asti. Kaikki mitä peilistä näen niin missään en näe muutosta. Junnaan samassa paikassa ja tuloksia ei näy. Voimaa on tullut, mutta lihasta ei. Tuntuu, että puoli vuotta mennyt ja olen aivan samassa kunnossa. Kunto ei riitä kisoihin ja se pelottaa...

Mutta enköhän minä tästä! Valmentaja olisi jo ehkä tiedossa, minulla on huikea salisponsori Combi Kuntokeskus ja todella vahva tukijoukko taustallani, siitä suurin kiitos Samille ja ihanille ystävilleni <3 eilen tosin koin taas totaalisen "masennuksen" oma kropan suhteen....

Olen aivan hämmilläni, en tiedä mitä haluan enää. Syksyllä olisi ekat voimanostokisat, syksyllä The Voice of Finland, keväällä fitnesskisat, mikä on tärkein ja mihin tähtään? Fitnesskisoihin isoin hinku on, 15.7 minulla on valmentajan kanssa tapaaminen ja katsotaan kuinka suoraan hän minun kunnon arvostelee!  Jos hän toteaa,  että tästä kropasta saadaan vielä kisoihin jotain, niin tämä mimmi saa motivaationsa takaisin! ♥ jos käy toisin, niin sitten suunnitelmat muuttu, mutta vaikka kuinka masentaa ja näen itseni (anteeksi kielen käyttöni) paskana, niin en vielä luovuta.  Olen tullut näin pitkälle joten en voi vaan luovuttaa,  vaikka eilen niin teki mieli...

Onko kellään ollut samantyylisiä fiiliksiä oman kehonsa suhteen?

4 kommenttia:

  1. Kyllä ! Stressaan todella paljon miltä näytän ja taistelen erilaisten ajatusten kanssa aivan kuten säkin. Sääli , koska pitäisi olla iloinen siitä mitä on jo saanut aikaan !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin se vaan menee :/ pitäis osata katsoa itseänsä eri tavalla, kuin negatiivisesti

      Poista
  2. On.. Sama homma josta itsekin puhuit, eli tuntuu ettei peilistä näy yhtään mitään vaikka voimaa on enemmän :(

    VastaaPoista