sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

Believe you can and you will

Viikko on mennyt ihanissa merkeissä!

Tiistaina olimme illalla Porissa, sillä Samilla oli Piirinmestaruuskisat ja se juoksi tällä kertaa 200m, mitä se ei ole kilpaillut vuoteen, sillä armeijan hommissa ei paljoa päässyt kisaan! Samilla meni oikein hyvin ja juoksi 23.08s ja ylivoimainen voittaja! Torstaina oli myös PM-kisat täälä Kankaanpäässä ja Sami starttasi miesten sarjassa 100m ja voitto tuli alkuerästä ja finaalista! Tuplamestari ! Olen aivan super ylpeä mun miehestä!  



Salilla on ollut voimanoston suhteen kevyempää, sillä kisat oli aika rankat niin olen salilla tehnyt sitten vuorostaan käsiä, hieman rintaa ja olkapäitä. Eilen tein aika kovan olkapäätreenin missä takaolkapäät ja epäkkäät sai kyytiä ja nyt ne onkin aikas kipeet! Jos Sami jaksaisi niitä rutistella auki, niin helpottaisi :)



Rupesin katseleen kuvia ja on vissiin jotain tapahtunut? Kuvien välillä on noin vuosi ja 4kk aikaa ja hyvin mennyt eteenpäin, siihen nähden, että alku oli aika vuoristorataa, ruoka ei ollut kunnossa ja hei! Kyllä minä herkuttelen, joten olen ihan tyytyväinen :) Matka on vielä pitkä, mutta ollaan hyvällä mallilla!


Perjantaina illalla käytiin kaveriporukalla Pori Jazzeilla ja vitsit oli taas ihana nähdä likkoja! Juhlittiin vähän ajoissa mun synttäreitä ja sainkin aivan ihanat lahjat! Kiitos tytöt! Vaikka ei oltu kauaa, sillä minulla oli lauantaina aikaisin aamulla hevoskisat, mutta oli silti kivaa taas kunnolla nauraa ja viettää laatuaikaa tytsyjen kanssa! Ostettiin Samin kanssa metrilakua, nam! ja illan päätteeksi mäkkärin kautta kotio ;)


Mun lempisuklaa! Always and forever <3 td="">




Tänään on ollut totaalinen lepopäivä kaikesta! Nyt on vaan pakko pitää, ei salia, ei ratsastusta (tietenkin heppojen hoito on jokapäiväistä jne) mutta katsottiin Samin kanssa leffaa, herkuteltiin, söin mandariineja (pitkästä aikaa namia!) ja siivoiltiin yhdessä meidän kämppää. Otin myös muutaman tunnin aurinkoa päivällä!


Mitens teillä on mennyt? 
Oliko kukaan muu Pori Jazzeilla?

Loppuun vielä hyvä biisi!


2 kommenttia:

  1. Heippa! oon ihmetellyt, miten sun polvi ei kestä juoksemista, mutta kuitenkin voit kyykätä ihan kunnon painoilla? Luulisi sen rasittavan polvia enemmän? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis polvi kestää tavallista juoksua hölkkää, sprinttiä mutta ei ennen kestänyt mm. täysillä juoksemista esim radalla, sillä vauhti oli vielä liian kova nivelsiteille pitää lumpio paikallaan :) nykyään tilanne alkaa oleen aivan eri! Aletaam päästään niihin pikajuoksu nopeuksiin mitä joskus pystyin juokseen :)

      Poista