lauantai 13. syyskuuta 2014

Treenit kulkee!

Make yourself proud!

Vitsit mä oon aivan täynnä treeni-intoa ja motivaatioa! Treenit kulkee super hyvin ja ruokavaliokin alkaa näyttään aika kivalta, sillä olen lisännyt kalorimääriä ja en voi valittaa! Tosin välillä aamupalakin jälkeen on jo maha niin täynnä,  että välipala ei meinaa mahtua :D

Valmentajan kanssa treenit alkaa lokakuun alussa tai oikeastaan meillä on reenit tämän kuun lopussa jo ja siitä aletaan treenaan niin kovaa, että tämä tyttö on sitten tikissä huhtikuussa kisoissa! ;)


Olen aivan innoissani, olen katsonut jo kisakenkiä, mahdollisia paikkoja mistä tilata kisabikinit ja tietenkin budjetissa, sillä näin monen hevosen omistajana, ei ole ihan kamalasti ylimääräistä laittaa ;) lukenut ja tsekkaillu kisarusketuksia, eri kilpailijoiden eri kokemuksia ja varsinkin saanut super hyviä vinkkejä minun hyvältä ystävältä,  joka on itsekin joskus aikoinaan kilpaillut fitness kisoissa ! Tässä alla kaksi vaihtoehtoa, joita haluan kokeilla omiksi kisakengiksi! Mitkä olis kivemmat? 

Klikkaa kuvia isoimmiksi!

JA minulla on aikas meheviä uutisia mm. uudesta sponsorista, MUTTA saatte jännittää vielä siihen asti, ennen kun "paperit" on allekirjoitettu ja kaikki sovittu, mutta ette joudu kauaa odottamaan! Hihih lisäksi olisi ehkä toinenkin sponsori tiedossa, mutta se on vielä epävarma!

Treeneistä vielä sen verran, että kävin tiistaina tekemässä aika kovan olkapää ja epäkäs treenin. Torstaina oli sitten jalkojen vuoro ja pikkasen etureidet ja pohkeet oli pumpissa ja hapoilla sen reenin jälkeen! mm. alkuun lämmittelykyykkyä, sitten lyhyttä askelkyykkyä 11kg:n käsipainoilla niin, että kunnolla jouduin ponnistaan etureisillä ylös.  Jokaisen sarjan päälle 10 leveää kyykkyhyppyä 3kg:n pallo kädessä ;) olin kyllä viimeisessä hyppysarjassa aika hapoilla jo! Sitten jalkojen ojennusta laitteessa ja vika sarja pudotussarjoilla. Taisi muut ihmettelä, miksi niin ärhistelin, sillä teki aika perhanan kipeenä ne vikat toistot! Oikein tuntu se polte! ;) sitten loppuun vielä smithissä pohkeet ja vielä sarja vatsoja ihan loppuun! Eilen tein rintaa ja hauista ja auts tänään tuntuuuuu! Mutta eikös se niin mene että.....


......No pain, No gain?

6 kommenttia:

  1. Mun mielestä noi ekat kengät (vasemman puoleiset) olis tosi kivat! :)

    VastaaPoista
  2. Molemmat on upeet mutta ekat viel upeemmat ;)
    T. Ehkä tuleva huoltajasi Emmi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ekat on kyllä niin kivat!
      Ahaa kukas tämä Emmi on ;))) ei vaaaa :D

      Poista