keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Nordic Fitness Expo


Kyllä kannatti lähteä messuille sunnuntaina! Pienien pulmien kautta sain rahan kasaan ja auton nokka lähti sunnuntaina puoli kuuden maissa kohti Lahtea! Otimme Kankaanpäästä kaverin mukaan ja lähdimme kolmestaan reissuun. Matka meni hyvin, hieman silmät kuivana kun nousin neljältä hoitamaan hevosia ja siivoaman kaikki karsinat puhtaaksi. Onneksi minulla on ihanat ystävät, kiitos heille, ja auttoivat iltapäivällä hevosten hoidossa, kun minä olin pois.


Heti kun päästiin messuille, ostettuamme liput, minä suorastaan sanottuna ryntäsin ensimmäisenä katsomaan Juniori sarjojen kilpailua! Ensimmäisenä oli miesten kehonrakennussarja, sitten (en muista tarkkaa järjestystä), tuli men's physique, naisten juniori bikini ja body fitness sarjat. Eniten tietenkin odotin omaa sarjaani, eli body fitness:stä ja jestas tytöt oli hyvässä kunnossa! Onnea heille, hyvää työtä olette tytöt tehneet! Koko sen ajan kun ihastelin tyttöjen poseerauksia ja kävelyjä takaraivossa omat aivot kuvittelivat minut sinne lavalle. Minä oikeasti aion keväällä olla itse tuola lavalla. Jos minua jännitti heidän puolessa jo niin paljon, että hiki tuli istuessani, niin miten käy kun olen itse lavalla! Toisaalta, voi olla, että siinä käy niin, että olen rento kunnes astun sinne lavalla ja kaiken sen adrenaliinin keskellä vedän hommani istevarmuudella. Näin ainakin itse toimin isoissa hevoskisoissa, joten miksi se poikkeaisi omista kisoista ;)




Kun kisat tuli katsastettua läpi, alkoi armoton kiertely ympäri messuja. Kävimme heti ensimmäisenä moikkaamassa Spartan Gearin porukkaa ja otettiin heti Antin ja Gabrielan kanssa yhteiskuvaa! Samalla mukaan tarttui upea treenitoppi (josta saatte kuvaa aika pian, kun saan taas kaverini ottamaan teille muutaman laadukkaan kuvan ;) onneks mulla on oma personal pro valokuvaaja!). Oli hauskaa tavata kasvotuste ja hienoa jutella tulevaisuuden suunnitelmista. Sitten kiersimme messut läpi, Sami meni ihan sekaisin (tai menin minäkin) kun pääsimme fitnesstukun osastolle ja Octanet oli tarjouksessa vain 23e. Sami oli kuin pikku poika karkkikaupassa ja halusi ostaa kaiken mitä vaan sai, mutta minulla kun budjetti painaa niin otin ittelle vaan Octanen.



Ostin Swedish Fitness:n osastolta kauan haaveilemani 6packbag:n kylmälaukun! Tämä oli tarjouksessa 60e ja sain kaupan päälle pitkän harkinnan vuoksi BetterBodies 11e:n sheikkerin. Vitsit tämä on makea! Nyt voin ottaa tämän hevoskisoihinkin mukaan, tai jos lähdemme reissuun ja sitten tulee todellakin tarpeeseen kun kisat lähestyvät. Kävimme myös yhden osaston omistajan kanssa juttelemassa kaikesta mahdollisesta  (en viitsit vielä kertoa kenenkä kanssa, sillä homma on vielä vaiheessa) ja oli hauska hänetkin tavata kasvotuste! Katsotaan mihin suuntaan homma etenee ;)



Ja sitten...ne minun kauan ihailemani kisakengät...menimme Biancaneven osastolle ja arvatkaa mitkä oli -20% alennuksella. Jep, ne mun unelmakisakengät! Sovitin jalkaan ja ne sopi niin upeasti jalkaan. Samiltakin kysyi mielipidettä ja hänekin mielestään istui hyvin jalkaan, sain luvan ja ostin kengät. Nyt pääsen harjoittelemaan vihdoin poseerausta. Olen niin iloinen! Sain juuri ne kengät mistä olen kauan haaveillu ja vielä halvemmalla, not bad.



Kävelimme Samin kanssa messuilla ja Sami katseli Body-lehden osasltolle, että "Hei tuola on kauheasti väkee, sielä tapahtuu nyt varmasti jotain, mennään katsomaan". Ja kyllä tapahtui, nimittäin itse Michelle Lewin oli paikalla ja hänen kanssaan sai ottaa yhteiskuvia. Minä menin heti jonottaan ja pääsin hänen kanssaan samaan kuvaan. Mun rusinat kieltämättä näyttää vielä pienemmiltä hänen rinnallaan :D upea nainen ja todella mukavan oloinen. Mutta ei tässä vielä kaikki, samalla hetkellä saapui THE NAINEN. Nimittäin mun idoli Nicole Wilkins!!!! Tätä en voinut missata ja hänen kanssaan halusin kuvan, tämä hetki oli ikuistettava keinolla millä hyvänsä. Kun minun vuoroni tuli hän tervehti ja siinä juttelimmekin hetken. hän kysyi minulta aionko kilpailla ja sanoin, että keväällä on tarkoitus. Hän heti oletti, että tietenkin Body Fitness sarjassa (ensimmäisenä tuli ajatus, APUA sekin näkee, että mulla on jonkilaiset pikku lihakset käsissä :D). Siinä hän kysyi minulta kuinka kilpailut menee täälä suomessa ja minä selittelin kaikkea mahdollista niistä. Mun englanti oli aika mielenkiitoista, sillä edessäni seisoi esikuvani, kädet tärsisi, ja välillä hetki tuntui niin epätodelliselta. Otettiin kuvat ja kiitin häntä tuhannesti tästä kokemuksesta. Aivan mahtava nainen! Minä vakuutan itselleni ja muillekin, että jonain päivänä, MINUN kroppani näyttää tuolta.




Kun kädet ja sydämmen lyönnit alkoivat palaamaan normaaliin kiersimme messuja ja törmäsimme kaikkiin erilaisiin kilpailuihin. Ensimmäisenä osallistuimme Swedish Fitness:n kisaan, missä piti pitää molemmissa käsissä 5kg:n ämpäriä kädet sivuilla niin kauan kun mahdollista. Alku oli hyvä, mutta minuutin jälkeen olkapäät vaan romahtivat alas vaikka kuinka yritti pitää ylhäällä ja ajaksi tuli joku 1 min ja 20s. Sitten oli vuorossa roikkumiskisa, eli sama periaate, niin kauan kun pystyy. Otimme Samin kanssa challengin, mutta ittellä siinä 1min ja 20s kohdalla alkoi ote lipsumaan (todella liukas tanko) ja luisuin alas :D Sami jaksoi sinnitellä hieman pidempään. Ja sitten oli Fitnesstukulla dippikisa. Sami aloitti ensin ja veti huimat 50 dippiä ja sillä tuloksella johti hetken aikaa, kunnes joku vetikin muutamalla ohi. Sitten minä päätin kokeilla, naisista ei ollut kukaan vielä kokeillut, niin päätin yrittää. Sain revittyä 19 dippiä ja tulokseni oli naisista ainoa sinne kolmeen asti kunnes lähdettiin kotio. Harmittaa, kun olisin halunnut tietää, olisiko tulos riittänyt voittaan lisäravinnepurkin itteleni. Katkerana oli kotio asti :D tosin oltaisiin jouduttu odottamaan viiteen asti tulosta eikä kukaan sitä jaksanut enää odottaa. Kisoista saatiin t-paitoja, patukoita jne mukaan palkinnosta kun osallistuimme.




Lopusta otimme vielä Tolppasen Oonan kanssa yhteiskuvia ja ystäväni Suvin kanssa, joka myös tähtää ensi vuonna ehkä kisoihin, muutamia kuvia. Yleistunnelma messuista oli todella hyvä. Rahat meni tarpeellisiin ostoksiin (kerrankin), paljon tuli tavattua ihania ihmisiä kasvotuste ja suurin hetki oli tietenkin Nicolen tapaaminen. Ensi vuonna toivon mukaan itse olen kisaamassa syksyllä myös ja oma kuntoni on silloin paljon parempi kuin mitä nyt ;)

Oliko kukaan teistä muu kuinka NFE- messuilla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti