torstai 2. lokakuuta 2014

Uusi Sponsori

Proud Atlhete of Spartan Gear!

Taisi olla hyötyä lähettää sähköpostia itsestäni ja kysyä, sillä minä sain Spartan Gearin kanssa sopimuksen! Tämä on aivan mahtavaa ja olen niin kiitollinen heille, kun antoivat minulle mahdollisuuden todistaa itseni! Nyt minulla on jo hyvä tuki sinne kevään kisoihin ja uskon, että kaikki menee hyvin! Saan vähän ajan kuluttua muutamia treenivaatteita ja pääsen sitten niitä teille esittämään ! Täältä pääsette heidän sivuja katsomaan!


Eilen soittelin moneen eri paikkaan mm. Biancanevellekin, mun tulevista kisabikineistä. Otin myös yhteyttä muutamaan ompelimoon ja olen hyvin kasannut jo tietoa eri paikoista.
Onko teillä vielä lisää vinkkejä, mistä voisi saada suht edullisesti ihan hyvät bodyfitness bikinit? Ompelimoita jne? Kommenttia kommenttia jos tiedätte ;)
Jotenkin ajatus siitä, että keväällä ollaan sielä lavalla on huikeaa. Tiedän, että matka ei tule olemaan helppo, varsinkaan sillä viimeisellä diettikuukaudella, kun energiatasot on niin alhaalla, ja pitäisi vielä jaksaa tehdä tallihommia ja ratsastaa kaiken treenin päälle. Mutta minulla on onneks super valmentaja, aivan uskomattoman hyvä taustajoukko ja tärkeintä on, että uskon itseeni! Lähden kisoihin realistisella ajattelutavalla. Jos kroppa ei riitä finaaliin, niin sitten seuraaviin kisoihin tehdään enemmän töitä. Haluan lähteä haastaan itseäni ja haluan nähdä onko minusta oikeasti siihen! Hyvä puoli mun kropassa on se, että tiputettavaa painoa minulla ei nyt kamalasti ole. Selluliitti kuriin ja se on siinä. Jos aamuaerobisia tehdään, niin otan hepan vierelle mukaan niin saa kummatkin liikuntaa ja on kaveri matkassa ;)


Salille pääsen vasta huomenna. Tajusin vasta tänään, että olisin sittenkin eilen töiden jälkeen suoraan ehtinyt, mutta olin niin jäässä, että mun ajatus oli koko ajan peiton alla ja kaakaon äärellä. Tänään ratsastan kolme hevosta ja siivoon tallin, joten huomiseen menee. Jos aloittais viikon taas kunnon olkapää/epäkästreenillä! Aamuisin ja ylipäätään koko päivän on ollut niin kylmä, että pakko se on uskoa, että talvi tulee! Toisaalta hyvä. Tykkään pukeutua paksuihin vaatteisiin, kunnon urheilutoppatakki niskaan niin ei parempaa voi olla. Lumi on siitä ihanaa, sillä hevosten kanssa voi harrastaa paljon paremmin jos lunta on paljon. Koiran kanssa lähdemme aina pulkkareissuille talvella (meidän pieni Leevi painaa vaivaiset 80kg ;) ) ja se on kyllä todella kivaa! Polveni takia en ota riskejä, joten en uskalla hiihtää tai lasketella tms. Mun pylly pysyy aina pulkassa jos hurjiksi ruvetaan ;) Mikäs teillä on lempihomma talvella?


Toivotan kaikille ihanaa alkanutta viikkoa ja..
... remember to keet it strong!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti